8 Ocak 2015 Perşembe

OTİZMLE İLGİLİ HER ŞEY..

 20 yıllık otizm tecrübemde bir çok tedavi, terapi ,diyet uyguladık.en son bu gaps diyetine başladık.başladığımız hemen ilk haftasında sakinlik ve huzur bulduk.ilk ayında bir çok takıntılar ve davranış bozuklukları gözle görülür derecede azalmaya başladı.2. ayında ishal-gaz -kabızlık sorunlarımız azaldı.gelişmeler böyle devam ederken bugünlere yani neredeyse normal insanlarla aradaki farkı kapatma azmine gelebildik..bunu gönüllü olarak blog açıp tüm insanlarla paylaşmak istedik..bu blogda otizmle ilgili her şeyi bulabileceksiniz...özellikle gaps diyetine dair izlenecek yollar,bilgiler resimli anlatımlı tarifler yayınlayacağım.dilerim herkes okur ve faydalanır..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Benimde 21 yaşında otizmli bir oğlum var.Sitenizin haritasını anlayamadım Sadece gaps diyeti için mi? Paylaşımlarınız yok mu?

Unknown dedi ki...

Yalnış anlaşılmasın buna da ihtiyacımız var tabii. Bende martın 3 ün de dr Ahmet Aydın beyin ekibinden randevu aldım Oradaki son değerlendirmeden sonra gaps dietine de başlayacağım Kitabını aldım okudum Gerçi Ahmet Adın bey de bunları yıllardır söylüyordu ve ben 10 yıldır onun yazılarını takip ediyorum yapabildiklerimi yapmaya çalışyorum Kefir lahana turşusu yeşil yapraklı otlar köklü bitkiler meyve ve kuruyemişler sadece gıda takviyesi pek yapmadım çünki oğlum herşey yiyor ancak son bir yıldır reflüsü çok arttı yediğini çıkardığı için takviyede yapıyorum demiri düşük demir ilacı kullanıyoruz çinko ve vm 75 veriyorum d vit 2 ayda bir içiriyorum.Ancak henüz tam tetkikleri ve tahlilleri yapılmadığı için kesin bir diete başlamadık Paketlenmiş hiçbir markat ürünü zaten yıllardır almıyoruz.Diete başlarken mutlaka bu blogdan faydalanacağım şeyler olacak .Şimdiden emekleriniz için teşekkürler Görüşmek dileğiyle